İnternetten çıktı, Kapalıçarşı’ya girdi

Alanında Türkiye’deki ilk e-ticaret sitesi olan Eros Pırlanta, rakiplerine göre yeni olmasına rağmen doğru pazarlama kararları ile hem satış hem trafik olarak sektöründe ilk 3 firma arasına girdi.

takvim.com.tr takvim.com.tr
Giriş Tarihi :12 Eylül 2012 , 00:00 Güncelleme Tarihi :14 Eylül 2012 , 15:27
İnternetten çıktı, Kapalıçarşı’ya girdi
Eros Pırlanta, satışlarını bir yıl içinde yüzde 190 oranında artırarak, ilk fiziksel mağazasını da 2012 yılı içinde Kapalıçarşı'da açtı. Bu anlamda e-ticaret ile başlayıp, internet üzerinden büyüyerek gerçek bir mağaza açan ilk Türk girişimi olma özelliğini de taşıyor. Firma ortaklarından Ahmet Durmuşoğlu: "Bugün Türkiye'nin 81 iline 48 saat içerisinde ürün gönderiyoruz. Başarı için pırlantadan önce güven satmayı öğrenmek gerekiyor. Bu da doğru iletişim stratejisi ve müşteri hizmetlerinden geçiyor. Bizim ilk 3 ayımız 'Bu ürünler gerçek mi?' sorusunu cevaplamakla geçti. Ancak biz bu durumu bir iletişim projesine dönüştürerek sektörel bir inovasyona imza attık ve Türkiye'de ilk defa HD pırlanta ürün videosu çektik. Ayrıca riskli bir ürün sattığımız için avantajlı ödeme ve iade seçenekleri sunduk" diye konuştu.