Notre Dame yalanı

Dünya devleri, yanan ‘Notre Dame Katedrali’nin onarımı için bağış sözü verdi. Ancak zenginler, şimdiye kadar tek kuruş bile ödemedi...

Dünya mirası Notre Dame Katedrali'nde 15 Nisan günü yangın çıktı. Alevler, Paris'in simgesi olan 850 yıllık tarihi binayı sardı. Yangın, çatısı ve kulesi çöken yapıda büyük hasara yol açtı. Tarihi binanın tadilatı için milyarderler kesenin ağzını açtı. Louis Vuitton CEO'su Bernard Arnault, 200 milyon, L'Oreal'in sahibi Bettencourt Meyer ailesi 200 milyon, Gucci'nin sahibi Francois-Henri Pinault 100 milyon euro, Apple CEO'su Tim Cook da miktar belirtmeden bağış yapacağını açıkladı. Ancak milyarderlerin yalanı ortaya çıktı. Dünya devlerinin katedralin onarımı için tek bir kuruş bile bağış yapmadığı ortaya çıktı. Notre Dame Katedrali'nin onarımı için verilen 'yardım sözünün' 890 milyon euroyu bulduğu, ancak bugüne kadar toplanan yardım miktarının sadece 71 milyon euro olduğu açıklandı.

Meksikalı oyuncu Salma Hayek ile evli olan Francois- Henri Pinault'un serveti 16.9 milyar dolardı. Ancak Fransız milyarder, Notre Dame Katedrali için söz verdiği bağışı yapmadı.

Tarihi bina için 200 milyon euro bağış yapacağını söyleyen ve 76 milyar dolar serveti bulunan Bernard Arnault, verdiği sözü unuttu.
GÜNÜN DİĞER HABERLERİ İÇİN TIKLAYIN
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.