Pantone dünyayla resmen dalga geçti: Yılın rengi barış ve huzur diyen enstitüye cevap: Şeftali değil karpuz! 2024’ün rengi podyumlardan değil sokaklardan

Pantone Renk Enstitüsü uzmanları 2024’ün rengini “sıcak ve rahat, eğlenceli, huzur dolu, barış ve dinginliği simgeleyen” bir renk şeklinde tanıttıkları “şeftali” olarak belirledi. Peki, yılın rengi gerçekten şeftali mi? Soykırımcı İsrail, Gazze’de on binlerce kişiyi katlediyor, Kassam Tugayları ise terör devletine karşı büyük direnişe devam ediyorken yılın rengi elbette Filistin mücadelesinin siyahı, Filistinlilerin umudunun beyazı, Filistin’in verimli topraklarının yeşili ve Filistin halkının birliğinin kırmızısı. Filistin bayrağının sansürlendiği dünyada ise bu renklerin temsilcisi şeftali değil, karpuz.

Pantone Renk Enstitüsü, yılın rengini "barışın ve huzurun sembolü" olarak tanıttığı "şeftali" olarak belirledi. Pantone Renk Enstitüsü uzmanları şeftalinin "sıcak ve rahat renk tonunun hafif, meyvemsi, eğlenceli olduğunu ve huzur duygusu uyandırdığını" belirtip 2024 için huzur ve barış ortamı vurgusu yaparken soykırımcı İsrail ise Gazze'de on binlerce kişiyi katletmeye devam ediyor. Peki, Pantone, "köy yanarken deli taranır" edasıyla tasarımcıların 2024 kreasyonlarına damga vuracak rengi tanıtırken yılın rengi gerçekten şeftali mi?

GÜNÜN DİĞER HABERLERİ İÇİN TIKLAYIN
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.