20 bin sözleşmeli öğretmen tercih atama tarihi branş ve kontenjan dağılımı! Tercih yapmaya hak kazandınız ne demek?

ikgm meb: Milli Eğitim Bakanlığı tarafından bir açıklama yapıldı ve 20 bin sözleşmeli öğretmen alımı mülakat sonuçlarının açıklandığına yer verildi. Sözlü mülakatı geçen gençler, 9-13 Mart tarihleri arasında tercih verecek. Atamalar sözlü mülakat ve KPSS puanının ortalamasına göre yapılacak. Sözleşmeli öğretmen, Milli Eğitim Bakanlığı tarafından getirilmiş bir sistemdir. Devlet kadrolarının kontrol altına alınmaya çalışılması ve sürekli olarak öğretmenleri dinamik ve yenilikçi tutmaya çalışan sistemdir. İşte 20 bin sözleşmeli öğretmen tercih atama tarihi branş ve kontenjan dağılımı takvim.com.tr'de

ikgm meb: Milli Eğitim Bakanlığı tarafından bir son dakika açıklaması yapıldı ve 20 bin sözleşmeli öğretmen ataması kapsamında sözlü sınav sonuçlarının açıklandığına yer verildi. Öğretmen adayları sonuçları, e-Devlet kapısından öğrenebilecek. Sözlü mülakatı geçen gençler, 9-13 Mart tarihleri arasında tercih verecek. Atamalar sözlü mülakat ve KPSS puanının ortalamasına göre yapılacak. Atama tercihleri 9-13 Mart'ta alınacak, sonuçları ise 18 Mart'ta duyurulacak. İşte 20 bin sözleşmeli öğretmen branş dağılımı! Peki tercih yapmaya hak kazandınız ne demek? Detaylar takvim.com.tr'de sizlerle.

DETAYLAR İÇİN BİR SONRAKİ SAYFAYA TIKLAYINIZ

GÜNÜN DİĞER HABERLERİ İÇİN TIKLAYIN
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.