AÖF sınav sonuçları için kritik hafta! 2019 AÖF final sınav sonuçları ne zaman açıklanacak?

AÖF sınav sonuçları, haftanın ikinci gününde de en çok aranılanlar arasında yer alıyor. Güz dönemi final sınavına katılan öğrenciler sonuçların açıklanacağı günü merakla bekliyor. Peki, AÖF final sınav sonuçları ne zaman açıklanacak? AÖF sınav sonuçları hangi gün duyurulacak? İşte konu ile ilgili detaylı bilgiler...

Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi (AÖF) tarafından uygulanan güz dönemi final sınavı 12-13 Ocak'ta gerçekleştirildi. Sınava katılan binlerce öğrenci sonuçlar için gözlerini Anadolu Üniversitesi'nden gelecek müjdeli habere çevirdi. Sınav sonuçları için kritik haftaya girildi. Peki, AÖF sınav sonuçları ne zaman, hangi gün açıklanacak? İşte 2019 AÖF final sınavı sonuçları ile ilgili merak edilenler...

AÖF SINAV SONUÇLARI NE ZAMAN AÇIKLANACAK?

Binlerce öğrencinin merakla beklediği AÖF sınav sonuçlarının ne zaman açıklanacağı konusunda resmi bir açıklama bulunmuyor. Ancak geçtiğimiz sınav sonuçlarına baktığımızda sonuçlar 10 gün içerisinde açıklanmıştı. Buna göre bu sınavın sonuçlarının da tahminlere göre 23 Ocak'ta açıklanması bekleniyor. Sonuçlar açıklandığı an haberimizden öğrenebilirsiniz.

BAHAR DÖNEMİ KAYIT YENİLEME NE ZAMAN?

2019 bahar dönemi için kayıt yenileme ve ders ekle/sil işlemleri 11-22 Şubat 2019 tarihleri arasında yapılacak.

Mazeretli kayıt tarihi ise 22 Şubat 2019 Cuma günü yapılacak.

2019 AÖF SINAV TARİHLERİ

Bahar dönemi ara sınavı: 13-14 Nisan 2019

Bahar dönemi dönem sonu sınavı: 25-26 Mayıs 2019

2018-2019 öğretim yılı üç ders sınavı: 20 Temmuz 2019

SINAV MERKEZİ TERCİHİ SON TARİHLERİ

Bahar Dönemi Ara: 25 Şubat 2019

Bahar Dönemi Dönem Sonu: 15 Nisan 2019

ÜNİVERSİTE PUANLAMA SİSTEMİ

84 – 100 notları arasında AA harf notu ile geçer
77 – 83 notları arasında AB harf notu ile geçer
71 – 76 notları arasında BA harf notu ile geçer
66 – 70 notları arasında BB harf notu ile geçer
61 – 65 notları arasında BC harf notu ile geçer
56 – 60 notları arasında CB harf notu ile geçer
50 – 55 notları arasında CC harf notu ile geçer
46 – 49 notları arasında CD harf notu ile1,70 koşullu geçer
40 – 45 notları arasında DC harf notu ile1,30 koşullu geçer
33 – 39 notları arasında DD harf notu ile1,00 koşullu geçer
0 – 32 notları arasında FF harf notu ile 0,00 kalır.

HARF NOTLARININ ANLAMLARI NELERDİR?

AA, AB, BA, BB, BC, CB ve CC geçer harf notlarıdır. Bu notları aldığınız dersleri tekrar seçemezsiniz.

CD, DC ve DD harf notları ise öğrencinin son akademik durumu Başarılı yani genel not ortalaması 2,00 ve üzerinde ise geçer harf notlarıdır ve öğrenci bu dersleri tekrar seçemez. Öğrencinin genel not ortalaması 2,00'ın altında ise; öğrenci, Genel Not Ortalamasını 2,00'ın altına düştüğü dönemden itibaren bu notları aldığı dersler tekrar seçilebilir.

FF ise başarısız harf notudur ve öğrenci FF aldığı dersleri tekrar seçebilir.

Örneğin, Akademik durumu Uyarı olan bir öğrencinin, daha önceki dönemden iki DD, bir DC olmak üzere üç koşullu geçer harf notuna ve bir de FF notuna sahip olduğunu varsayalım. Öğrenci koşullu geçer harf notuna sahip olduğu 3 dersi istediği zaman alabileceği gibi, FF notuna sahip olduğu dersi de istediği zaman alabilir. Burada önemli olan öğrencinin mezun olmak için genel not ortalamasını 2.00 ve üstüne taşıması ve FF dersinin olmamasıdır. Öğrenci genel not ortalamasını 2.00 ve üzerine taşıdığında koşullu geçer harf notuna sahip olduğu derslerden de başarılı olmuş olacaktır.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.