KPSS yerleştirme sonuçları açıklandı! ÖSYM KPSS 2019/4 Sağlık Bakanlığı atama sonuçları sorgulama

KPSS 2019/4 tercih sonuçları açıklandı. ÖSYM tarafından 7-21 Ağustos'ta gerçekleştirilen Sağlık Bakanlığı yerleştirme tercihlerinin sonuçları için heyecanlı bekleyiş sona erdi. Tercih yapan adaylar sonuçlarını görüntülemek istiyorlar. Peki, KPSS 2019/4 Sağlık Bakanlığı yerleştirme sonuçları nasıl sorgulanır? İşte ÖSYM sonuç sayfası...

Sağlık Bakanlığı atama sonuçları açıklandı. KPSS 2019/4 tercih döneminde tercihlerini gerçekleştiren adaylar, heyecanla sonuçları bekliyorlardı. ÖSYM ise müjdeli haberi verdi ve sonuçların açıklandığını duyurdu. 7-21 Ağustos'ta gerçekleştirilen tercihlerin sonuçlarının nasıl görüntüleneceği merak ediliyor. Peki, KPSS 2019/4 Sağlık Bakanlığı yerleştirme sonuçları nasıl sorgulanır? İşte ÖSYM sonuç sayfası...

KPSS 2019/4 YERLEŞTİRME SONUÇLARI AÇIKLANDI

ÖSYM tarafından gerçekleştirilen KPSS 2019/4 Sağlık Bakanlığı'nın sözleşmeli pozisyonlarına yerleştirme işlemleri tamamlandı. Sonuçlar, ÖSYM'nin https://sonuc.osym.gov.tr internet adresi üzerinden görüntülenebilecek.

SONUÇLARI SORGULAMAK İÇİN TIKLAYIN

KPSS 2019/4 tercihlerine ilişkin sayısal bilgiler şu şekilde:

Ortaöğretim düzeyinde tercih yapan 35 bin 260 adaydan 2 bin 243 aday yerleşti.

Ön lisans düzeyinde tercih yapan 54 bin 370 adaydan 2 bin 592 aday yerleşti.

Lisans düzeyinde tercih yapan 52 bin 205 adaydan 7 bin 165 aday yerleşti.

GÜNÜN DİĞER HABERLERİ İÇİN TIKLAYIN
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.