100 MARKA 1 COCA COLA DEĞİL
Bugüne kadar 400 milyon lira destek verdiklerini anlatan Çağlayan, dünyada ilk 500'de markamız olmadığını kaydederek, şöyle konuştu: "Türkiye'nin en değerli 100 markasının değeri 30 milyar dolar. En değerli markamız 2 milyar dolar. Coca Cola'nın sadece markası 70 milyar dolar. Zara'nın marka değeri 5 milyar dolar. Bu yüzden markalaşmaya önem vermeliyiz."
CESARET KAZANDIK
Toplantıya katılan firma temsilcileri ise programın kendilerine madde olarak destek sağlamaktan çok, kurumsallaşma, yurt dışına açılma cesareti ve profesyonel yönetim gibi katkıları olduğunu söyledi. Firma temsilcilerinin görüşleri şöyle:
Elif Çoban (Şölen Çikolata): Program markalaşmamıza büyük katkı yaptı. Daha çok katma değerli ürünler ürettik.
Tahsin Öztiryaki (Öztiryakiler): İşimizin profosyonellerle paylaşılması gerektiğini ve kurumsallaşmayı program sayesinde öğrendik.
Yılmaz Yılmaz (Koton): Turquality sayesinde dışarıya açıldık. Oradan verilen toplam desteğin 100 katı fazlasına yabancı ortak getirdik.
Muzaffer Çilek (Çilek Mobilya): Program sayesinde ufkumuz açıldı. Dünya markası olma hedefimizi gerçekleştiriyoruz. Cesur kararlar almayı öğrendik.