HİZMETTEKİ KALİTEYE BAKILDI
Analizde; yemek kalitesi, uçuş keyfi, kabin temizliği ve durumu, koltuk konforu ve hizmet verimliliği gibi konular değerlendirildi. Buna göre; 49 puanın altında kalan 'berbat' havayolları sıralamasında 12'inci sırayı Pegasus aldı. Bu durum. Türkiye'de de yolcular arasında büyük yankı uyandırdı. Pegasus'un uygulamalarına büyük tepki gösteren yolcular, "Uçağın içinde her adım para. Su bile para ile satılıyor. Buna rağmen konfor yok. Hizmet kalitesi de çok düşük. Hal böyle olunca da 'berbat' seçilmesi doğal" yorumunu yaptı. Sosyal medyada da konu edilen bu sıralama ile ilgili yolcular, "12'nci yapıp bizce iltifat etmişler. En kötüsü seçilmeliydi" yorumunu yaptı. Havacılık uzmanları ise sivil havacılıkta büyük aşama kaydeden Türkiye'nin bu şekilde bir şirketinin isminin kötüler sıralamasında olmasının sektöre de zarar vereceğini belirtti. Pegasus ise bu liste ile ilgili henüz bir açıklama yapmadı.
EN KÖTÜ HAVAYOLLARI
1. Turkmenistan Airlines 2. Sudan Airways 3. Ukraine Int. Airlines 4. Uzbekistan Airways 5. Air Koryo 6. Bulgaria Air 7. Rossiya Airlines 8. Iceland Express 9. Tajik Air 10. Syrian Air 11. Sipirit Airways 12. Pegasus Airlines