Reformları 4 gözle bekliyoruz

Türkiye'yi 2023 vizyonuna taşıyacak katma değerli üretim ve ihracat hedefinde inovasyon, Ar-Ge ve tasarım gücüne inanan Türkiye İhracatçılar Meclisi (TİM), Anadolu'ya yaydığı inovatif ruhu Adana'ya taşıdı. Ekonomi Bakanlığı'nın desteği, TİM'in organizasyonu, Akdeniz İhracatçı Birlikleri'nin ev sahipliği ile gerçekleşen 'Türkiye İnovasyon Haftası', Adana'da başladı. Etkinliğe katılım için internet üzerinden 4 binden fazla kayıt yapıldı. Toplantı salonu tamamen dolarken, birçok kişi de konuşmacıları ayakta izledi. TİM Başkanı Mehmet Büyükekşi, lider bir ekonomiyi hedef edindiklerini belirterek, "Bu hedefe doğru gitmenin yolu da üretim ve ihracatı artırmaktan geçer. Ama artırırken sadece sayısal olarak değil katma değeri artırmalıyız. Buna da inovasyon kültürünü oluşturarak varabiliriz. İnovasyon kültürünü yaymak için çok boyutlu 4 yıldır çalışmalar yapıyoruz" diye konuştu.
VAKİT KAYBOLMASIN
Sabancı Holding Yönetim Kurulu Başkanı Güler Sabancı
da "Seçmen AK Parti'ye tek başına hükümet etme ve birlik ve beraberliği yeniden tesis etme görevi verdi. Bu dönemde birlik ve beraberlik içinde çalışmalıyız. Kaybedecek vaktimiz yok" dedi. İlk 100 günde yapılacak reformları dört gözle beklediklerini vurgulayan Sabancı, "Seçim sonuçlarının tekrar ülkemize hayırlı olmasını diliyorum" dedi.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.