‘30 yıllık bankacıyım döviz biriktirmedim’

İs Bankası Genel Müdürü Adnan Bali, her zaman TL ile tasarruf yaptığını söyledi

Türkiye İş Bankası Genel Müdürü Adnan Bali 'İş'le Buluşmalar' toplantısında yaptığı konuşmada, "30 yıllık bankacıyım. Bugüne kadar hiçbir döviz tasarrufum, döviz birikimim olmadı. Hazine kökenli bir bankacıyım. Dövizi de iyi biliyorum. Ama ben her zaman TL olarak tasarruf yaparım. Çünkü benim gelirim de harcamalarım da TL'dir. Firmalarımıza da aynı tavsiyede bulunuyorum" dedi.
PARA BUGÜN İÇİN LAZIM
Bali, ülke ekonomisinin istikrarı için bilançolarını imkanlarını, kaynaklarını, maharetlerini sonuna kadar kullanacaklarını vurgulayarak, "Bilançolarımız bugünler için lazım. İçinde bulunduğumuz zaman bankalar için kâr değil, feragat için yarış dönemidir. Biz İş Bankası olarak bu samimiyetle ve bu kararlıkla çalışıyoruz. Ve çalışmaya devam edeceğimizi de ifade etmek isterim" diye konuştu. Ekim ayında yaygın kesime dokunan kredilerin tamamında faiz indirimine gittiklerini söyleyerek, şunları kaydetti; "Burada ifade ettiğim faiz indirimleri bireye, tüketici ve esnafa dokunan kesimlere yönelikti. Bunların teknik özellikleri önemli değil, bir yaklaşımı ortaya koyması önemli. Bütün iş dünyası temsilcilerine rol düşüyor. Biz nasıl kredilendirme, kredi yapılandırma, teminatlandırma alanında üzerimize düşen sorumluluğu ifade ediyorsak, konunun reel sektör tarafından da aynı yapıcılıkla ele alınması lazım."
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.