THY dev markalarla iş birliği yaptı

Türk Hava Yolları (THY) Yönetim Kurulu ve İcra Komitesi Başkanı İlker Aycı, çift hanelerle ve yüzde 15-16'lar mertebesinde büyüdüklerini, geçen yıla gelene kadar büyüme hikayesinin böyle sürdüğünü belirterek, "Yaşadığımız zorluklara rağmen yine yolcu sayımızı yaklaşık 1,5 milyon arttırmayı geçen yıl bile başardık. Son çeyrekteki geri dönüşümüzle bir yıl içinde oluşan kayıpları sildik, süpürdük." dedi.

takvim.com.tr takvim.com.tr
Giriş Tarihi :09 Ağustos 2017 , 00:00 Güncelleme Tarihi :09 Ağustos 2017 , 18:15
THY dev markalarla iş birliği yaptı

THY'nin yolcu sadakat programı Miles&Smiles kapsamında bazı markalar ile güç birliğine gittiği kampanyasının tanıtım toplantısı, Yeşilköy'deki genel müdürlük binasında yapıldı.

Üyelerine uçmanın yanı sıra otel konaklama, araç kiralama, sigorta, akaryakıt ve market alış verişi gibi günlük hayattaki harcamalar ile mil kazanma fırsatı sunan sadakat programında, THY ile Garanti Bankası ortak markalı "Miles&Smiles" kredi kartı ile CarrefourSA, Arçelik, Watsons, TeknoSA, Enterprise, Opet ve Beko'da yapılan alışverişlerde harcanılan her 1 liraya 2 mil; Rixos Otellerindeki konaklamalarında ise 1 liraya 4 mil kazandırdığı bildirildi.

Bu yılın sonuna kadar yürürlükte kalacağı bildirilen kampanyanın tanıtım toplantısında konuşan THY Yönetim Kurulu ve İcra Komitesi Başkanı Aycı, kendi sektöründe lider markalarıyla Garanti Bankası öncülüğünde yaptıkları iş birliğini ileri noktaya taşıdıklarını, çok daha güçlü bir birlikteliğe adım attıklarını söyledi.

Mil ve sadakat programını bu sinerjiyle yolcu memnuniyeti, konfor ve hizmet çeşitliliği açısından yeni bir yere taşıdıklarını ifade eden Aycı, "Çok değerli markalar ve iş birlikleriyle inanıyorum ki yolcularımızı daha mutlu edeceğiz." diye konuştu.

Aycı, ayrıcalıklar dünyası olan, dünyadan ödüllerle dönen, alanında lider bir şirket olmanın gururunu yaşatan THY'nin, Gazi Mustafa Kemal Atatürk'ün "İstikbal göklerdedir" sözünün tezahür ettiği en önemli kurum olduğunu vurguladı.

Dünyada en çok noktaya uçan havayolu şirketi unvanını taşımanın, "muasır medeniyet seviyesinin üstüne çıkma" yarışındaki vazifelerinden birini yerine getirmenin gururuyla birlikte olduğunun altını çizen Aycı, dünyanın en genç filolarından birine sahip olduklarını ve sürekli büyüdüklerini bildirdi.

Havacılık sektörünün son dönemde sürekli yüzde 5 büyüdüğünü ifade eden Aycı, "THY, çift hanelerle büyüdü, yüzde 15-16'lar mertebesinde büyüdü. Geçen yıla gelene kadar büyüme hikayesi böyle sürdü. Yaşadığımız zorluklara rağmen yine yolcu sayımızı yaklaşık 1,5 milyon arttırmayı, geçen yıl bile başardık. Son çeyrekteki geri dönüşümüzle bir yıl içinde oluşan kayıpları sildik, süpürdük." değerlendirmesini yaptı.

Aycı, aidiyet bilinciyle çalışan THY ailesini tebrik ederek, şirketin geri dönüşünün, Türk sivil havacılığının yeniden yükselişinin başladığını vurgulayarak, bunun sürdürülebilir olmasının önemine değindi.

"BİR ÜLKENİN, BİR ŞİRKETİN YOLCULUĞU ZORLUDUR"
Gelecekte zor günlerin de ya��anabileceğine dikkati çeken Aycı, "THY reklamında da söylediğimiz gibi 'Bir ülkenin, bir şirketin yolculuğu zorludur. Bu yolculukta fırtınalar vardır. Bu yolculukta bulutlar vardır. Yağmurlar vardır, şimşekler vardır, yıldırımlar vardır ama gün olur, zaman gelir el birliğiyle, kol kola, yürek yüreğe, omuz omuza kalplere dokunarak, o yıldan çıktığımız gibi birlikte oluruz, birlikte aşarız, birlikte planlarız, birlikte gerçekleştiririz." dedi.

Aycı, bu yolda paydaşlarla yürümeye ve güçlü markalarla yan yana olmaya ihtiyaç duyduklarını ifade ederek, iş birliklerin devam edeceğini kaydetti.

THY'nin ayrıcalıklı dünyasında yaptığı iş birliğini en güzel şekilde anlatan reklam filmine imza attıklarını kaydeden Aycı, filmin ilk kez bu toplantıda gösterileceğini sözlerine ekledi.

Garanti Bankası Üst Yöneticisi (CEO) Fuat Erbil, tüketicilere yoğun bir şekilde ulaşan THY ile yaptıkları iş birliğinin başarılı bir şekilde devam etmesinin çok önemli olduğunu söyledi.

Erbil, THY'nin dünyada bir gurur vesilesi olduğunu dile getirerek, "Yeni kampanyada, ortalama aylık 4 bin lira harcayan bir kart müşterimiz, bir sene içinde kabaca 3 defa yurt içi gidiş-dönüş bilet alma hakkına sahip oluyor. Yani 4 bin liralık aylık, düzenli kredi kartı harcaması 6 tek yönlü yurt içi bileti demek. Fena değil. Hatta bunu akıllı kullanan müşterilerimiz bu kartla THY biletlerini alıyorlarsa tüm kanallardan bir liralarına, bir milin üzerine bir mil daha kazanıyorlar. Yani iki mil yapıyorlar. Bu da önemli bir kazanç kaynağıdır." diye konuştu.

Tanıtımda, THY Satış ve Pazarlamadan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Ahmet Olmuştur da kampanya hakkında davetlilere sunum yaptı. Daha sonra kampanya nedeniyle özel olarak hazırlanan pasta kesildi.