Zamseverler dövizdeki dalgalanmayı fırsat bildi. Etike
tleri değiştirdikçe değiştirdi. Ne topyekun mücadele ne de gerileyen dövizler onları durduramadı. Marketlerde ceza yiyen fırsatçılar şimdi de
internet üzerinde türedi. Ariel'in 4.5 kilogramlık dağ esintisi parfümüyle sattığı toz deterjanlar son fırsat furyasında 30 liralara kadar çıktı. N11 isimli internet sitesinde bir satıcının fiyatı ise fırsatçılıkta sınır tanınmadığını gösterdi. Deterjanın fiyatı 53,20 olarak basıldı. Bunu gören tüketici "
Bu kadar da olmaz" yorumunu yaptı.
YAPMA YAĞ!
SON dönemde en çok fiyat artışı görenler arasında süt ürünleri dikkat çekti. Yerli üretim olan ve yurtdışından bir hammaddeye ihtiyaç duyulmayan ürünlerin fiya
tları
döviz bahanesiyle 2-3 katına çıktı. Yakın
zamana kadar kilosu
25-30 TL olan tereyağı ise zam rekorları kırdı. Migros'un
internet satış mağazasında SEK marka tereyağın kilosu 60,90 liraya ulaştı.
BEBEK UYANIKLIĞI
Konu bebek ve çocuk olunca ebeveynler hep en iyisini almak ister. Bunu bilen markalar da anne-babaların bu zafiyetini fırsata çevirdi. 'Organik' amblemiyle satılan mama bezleri de bu fırsattan nasibini aldı. 3'lü mama bezi fiya
tları 359,90 TL'ye kadar yükseldi.