Üçüncü çeyrekte uçtu

Bu yılın üçüncü çeyreğinde 655 milyon dolar net kâr elde eden Türk Hava Yolları (THY), 21 milyon yolcu taşıdı. Dış hat yolcu sayısı 9 ayda 33 milyona dayandı.

Türk Hava Yolları (THY), yılın üçüncü çeyreğini, zayıflayan global talep ortamı ve artan rekabete, Boeing MAX sorunu ve İstanbul Havalimanı'na taşınmasının etkilerine rağmen 655 milyon dolar net kâr ile tamamladı. Üçüncü çeyrekte geçen yılın aynı dönemine göre yüzde 1.8 artışla 4 milyar dolar gelir elde eden THY'nin bu çeyrekte taşınan yolcu sayısı yaklaşık 21 milyon olarak gerçekleşti. Açıklamada, "MAX uçakları ve Airbus'tan temin edilen NEO model dar gövde uçakların gelişlerinde karşılaşılan gecikmelerden kaynaklı sefer iptallerine rağmen dış hat yolcu sayımız 13 milyon ile geçen yılın üçüncü çeyreğine göre yüzde 3.6 artış göstermiştir. Ocak-Eylül döneminde ise dış hat yolcu sayımız 33 milyon seviyesine yaklaştı" denildi.
ÇİN'DE 4. UÇUŞ NOKTASI GELİYOR
Çin
Halk Cumhuriyeti'ne ilk seferini 1999'da Pekin'e yapan THY, bu ülkedeki 20'nci yılında Pekin, Shanghay ve Guanzo noktalarının ardından 4'üncü destinasyon olarak Xian'ı uçuş ağına bağlıyor. THY Yönetim Kurulu ve İcra Komitesi Başkanı İlker Aycı, "Başlatacağımız seferlerin iki ülke turizm, ticaret, kültür ve ekonomi alanlarına katkı sağlamasını bekliyoruz" dedi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.