ŞOK, Migros, Carrefour ve diğer marketlerin açılış ve kapanış saatleri! Marketler ve bakkallar kaça kadar açık olacak?

İçişleri Bakanlığı tüm Türkiye’de marketlerin açılma ve kapanma saatleriyle ilgili olarak bir genelge yayımladı. Bakanlığın yeni kararına göre ŞOK, Migros gibi bütün marketler çalışma saatleri Koronavirüs tedbirleri için değiştirildi. Gıda Perakendecileri Derneği Yönetim Kurulu Başkanı Aykaç, sağlıklı hizmet ve dengeli çalışma koşullarının sağlanması açısından GPD üyesi marketler için çalışma saatlerinin 10.00-20.00 arasında düzenlenmesi yönünde tavsiye kararı aldıklarını belirtti. Peki ŞOK, Migros, Carrefour ve diğer marketlerin açılış ve kapanış saatleri nedir? Marketler ve bakkallar kaça kadar açık olacak? Detaylar haberimizde

ŞOK, Migros, Carrefour ve diğer marketlerin açılış ve kapanış saatleri vatandaşlar tarafından devamlı aratılıyor. İçişleri Bakanlığı'nın yeni kararına göre ŞOK, Migros, Carrefour ve diğer tüm marketlerin açılış ve kapanış saatleri değişti. Bakanlık Koronavirüs tedbirleri kapsamında marketler ve bakkalların ne kadar açık kalabileceğini açıkladı. Gıda Perakendecileri Derneği (GPD) Yönetim Kurulu Başkanı Galip Aykaç, yaptığı yazılı açıklamada, toplum için çok önemli bir kamu görevini yerine getiren perakende çalışanlarının çalışma koşullarının iyileştirilmesi, marketlerde gerekli hijyen önlemlerinin eksiksiz uygulanması ve ürün tedariğinin aksamaması için çalışma saatlerine dair tavsiye kararı aldıklarını ifade etti.

GÜNÜN DİĞER HABERLERİ İÇİN TIKLAYIN
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.