Elektrik faturaları belli oldu! Milyonları yakından ilgilendiriyor!

Korona virüs vakalarının ülkemizde görülmesinin ardından vatandaşlara 'evde kal' çağrısı yapılıyor. Birçok firma çalışanlarına ya evde çalışma imkanı sağlıyor ya da izin vererek bu süreçte çalışanların mağdur olmamasını sağlıyor. Günlerinin tamamını evlerinde geçirenler ise faturaların yüksek gelmesinden endişe ediyor. Hanelerdeki elektrik tüketimine mart ayında şubata göre yüzde 15 yükseldi. Peki bu süreçte artan elektrik faturalarını düşürmek için neler yapılabilir? Sektör kaynaklarına göre özellikle eğitimin nisan sonuna kadar evlerden devam edecek olması ile nisan ayında bu artışın yüzde 20'leri aşması bekleniyor. Dört kişilik bir ailenin aylık ortalama elektrik tüketimi 200 ile 250 kilovatsaat arasında.

Korona virüs vakaları tüm dünyayı etkisi altına almaya devam ediyor. Salgının yayılma hızılın azaltılması için çok sayıda şirket evden çalışma modeline geçerken sokaktaki hareket de gittikçe azalıyor. Çok sayıda kişi evde vakit geçiriyor. Bu bağlamda hanelerdeki elektrik tüketimine Mart ayında Şubata göre yüzde 15 yükseldi. Peki bu süreçte artan elektrik faturalarını düşürmek için neler yapılabilir? Televizyon, buzdolabı, bulaşık makinesi, çamaşır makinesi, elektrik süpürgesi, ütü elektrik tüketen en temel ev eşyalarımız. Her biri 20 ile 40 kilovatsaat arasında elektrik tüketir. Peki elektrik faturası nasıl düşürülür? İşte detaylar takvim.com.tr'de

GÜNÜN DİĞER HABERLERİ İÇİN TIKLAYIN
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.