Borsada en çok değer kaybeden hisseler hangileri? İşte 8 Nisan BIST 100 en çok değer kaybeden hisseler

Borsa İstanbul'da BIST 100 endeksi, 8 Nisan tarihini yüzde 0,91 değer kazancıyla 93.225,22 puandan tamamladı. Borsa İstanbul'da, bugün BIST 100 endeksi içinde en çok değer kaybeden 20 hisse senedinin son ve önceki kapanış fiyatları ile günlük değişim oranları da belli oldu.

Borsa İstanbul'da BIST 100 endeksi, 8 Nisan tarihini yüzde 0,91 değer kazancıyla 93.225,22 puandan tamamladı.

Borsa İstanbul'da, bugün BIST 100 endeksi içinde en çok değer kaybeden 20 hisse senedinin son ve önceki kapanış fiyatları ile günlük değişim oranları şöyle:

(BIST 100) En çok düşen ilk 20Son FiyatıÖnceki KapanışDeğişim (%)
Ereğli Demir Çelik7,527,70-2,34
Selçuk Ecza Deposu6,997,13-1,96
Deva Holding9,8210,01-1,90
Çemtaş6,096,18-1,46
Tofaş Oto. Fabrikaları18,4618,73-1,44
Coca Cola İçecek35,6836,20-1,44
Şok Marketler9,109,23-1,41
Eczacıbaşı İlaç4,294,35-1,38
Vakıflar Bankası4,444,50-1,33
Sabancı Holding7,507,60-1,32
Gübre Fabrikaları14,1014,28-1,26
Ford Otosan58,5059,15-1,10
Karel Elektronik13,1313,25-0,91
MLP Sağlık13,1913,30-0,83
Akçansa7,447,50-0,80
Soda Sanayii5,265,30-0,75
Alarko GMYO13,4313,53-0,74
Karsan Otomotiv1,351,36-0,74
Odaş Elektrik1,411,42-0,70
Trakya Cam3,043,06-0,65

GÜNÜN DİĞER HABERLERİ İÇİN TIKLAYIN
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.