ABD-Çin çatışması Türkiye'nin önünü açtı! "Mobilya ihracatında hedef ABD pazarı"

Türkiye Mobilya Sanayicileri Derneği (MOSDER) Başkanı Mustafa Balcı, "ABD ile Çin arasında yaşanan ticari gerginlik Türk mobilyasına yarayacak. Çarkların dönmeye başladığı bu süreçte özellikle ihracatta yeni pazar hedefimiz Amerika kıtası ülkeleri ve özellikle ABD olacak" dedi. Rakamlarla beklentiyi açıklayan Balcı, "ABD'nin mobilya ithalatından aldığımız payı 5 puan artırmak bile ihracatımıza ivme kazandıracak" ifadelerini kullandı.

Türkiye Mobilya Sanayicileri Derneği (MOSDER) Başkanı Mustafa Balcı, mobilya ihracatında yeni hedef pazarlarının Amerika ülkeleri ve ABD olduğunu bildirdi.

Balcı, yaptığı yazılı açıklamada, mobilya sanayisinde çarkların tekrar dönmesiyle birlikte sektörün yeniden hareketlendiğini, özellikle ihracatta 2020 hedeflerini yakalamak için tam kapasiteyle çalışmaya devam ettiklerini anlattı.

ABD ile Çin arasında yaşanan ticari gerginlikten bahseden Balcı, "İki ülke arasındaki sıkıntılar Türk mobilya sektörünü olumlu etkileyecek. Çarkların dönmeye başladığı bu süreçte özellikle ihracatta yeni pazar hedefimiz Amerika kıtası ülkeleri ve özellikle ABD olacaktır." açıklamasında bulundu.

Balcı, mobilya sektöründeki Ar-Ge ekiplerinin, söz konusu bölgelerin konseptlerini yakından takip ettiğini belirterek, "ABD'nin mobilya ithalatından aldığımız payı 5 puan artırmak bile ihracatımıza ivme kazandıracaktır." ifadesini kullandı.

GÜNÜN DİĞER HABERLERİ İÇİN TIKLAYIN
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.