İstanbul'da deprem paniği! Bu 7 maddeden biri varsa binanıza mutlaka test yaptırın

İzmir'de çok sayıda binada yıkıma yol açan deprem İstanbul'da da paniğe yol açtı. Özellikle deprem uzmanlarının da İzmir depremi sonrası olası büyük İstanbul depremine işaret etmesiyle oturduğu yapılara güvenmeyenler emlakçıların yolunu tutarak daha sağlam bir eve taşınmanın planlarını yapmaya başladı. Yeni ev arayışında olanlar kiralayacak ya da satın alacakları yapıların özellikle depreme dayanıklı olup olmadığını ciddi bir şekilde sorgularken, evlerin bodrum katlarına dahi detaylı incelemeye başladıkları belirtiliyor. Gayrimenkul uzmanları ise riskli ilçeler haritasında yer alan 7 ilçenin pek fazla tercih edilmediğinin altını çizerken, İstanbul'un merkezi olarak kabul edilen yerlerde sıfır dairede ortalama kiraların 3 bin TL'yi satılık fiyatlarının ise bir milyon TL'yi aştığını kaydediyor.

İzmir'de meydana gelen 6.6 büyüklüğündeki deprem sonrası gözler uzun zamandan beri konuşulan büyük İstanbul depremine çevrildi.

Deprem uzmanlarının da İzmir depremi sonrası sıklıkla dile getirdiği İstanbul'da beklenen olası deprem koronavirüs nedeniyle yeni ev arayışını erteleyen çok sayıda vatandaşı yeniden harekete geçirdi.

İzmir depremi sonrası hareketliğin başladığını kaydeden emlakçılar ise; deprem sonrası tedirgin olmuş vatandaşların kendilerine ulaşarak yeni yapım binalarda kiralık ya da satılık daire aradıklarına ilişkin taleplerini iletmeye başladıklarını kaydetti.

GÜNÜN DİĞER HABERLERİ İÇİN TIKLAYIN
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.