15 MİLYON TAZMİNAT ÖDENDİ
Depremin ardından çok kısa sürede ödemelere başladıklarını hatırlatan Turgut, "Kurum olarak hedefimiz, depremden sonra sahada sigortalılarımızın yanında olarak depremin yaralarını en kısa sürede sarmak. Hasar ihbarlarını en kısa sürede sonuçlandırmak için aralıksız çalışıyoruz. 9 Kasım itibarıyla depremden etkilenen 14 ilden aldığımız toplam hasar ihbarı yaklaşık 15 bine ulaştı. Sonuçlanan dosyalar için 15 milyon TL tazminat ödemesi yaptık" dedi.
İZMİR'DE İKİNCİ İLETİŞİM MERKEZİ KURULDU
DASK, ikinci İletişim Merkezi'ni Çevre ve Şehircilik Bakanlığı ve AFAD işbirliğiyle Sakarya Caddesi üzerindeki İyilik Noktası'nda kurduğunu duyurdu. Zorunlu Deprem Sigortası poliçesi sahibi olan ve evleri depremden hasar gören vatandaşların, bu merkezden hasar ihbarını nasıl yapacağı ile ilgili bilgi alıp hasar dosyalarını takip edebileceği bildirildi.
Konu hakkında konuşan Turgut, "Sigortalılarımızın herhangi bir soruları olduğunda bize kolaylıkla ulaşmalarını istiyoruz. Bunun için Çağrı Merkezimizin yanı sıra iki de İletişim Merkezi ile yanlarındayız. Hasar ihbarını nasıl yapacaklarını, ihbar sonrası sürecin nasıl işlediğini bu merkezlerimizden de öğrenebilirler" açıklamasında bulundu.