Online market uygulamaları Coronavirüs sürecinin 'hayat kurtaran' yöntemi olarak öne çıktı. Tüketicinin bu alandaki ihtiyacının ve talebinin arttığını gören zincir mağazalar, organizasyonlarını geliştirip yepyeni bir boyuta taşıdı.
Online market uygulamaları Coronavirüs sürecinin 'hayat kurtaran' yöntemi olarak öne çıktı. Tüketicinin bu alandaki ihtiyacının ve talebinin arttığını gören zincir mağazalar, organizasyonlarını geliştirip yepyeni bir boyuta taşıdı.
İlk defa yatırım yapan firmalar da oldu. Sektördeki yeni uygulama sayısı arttı. Sektör oyuncuları süreci Para dergisine değerlendirdi.
8 KAT ARTIŞ
Migros e-Ticaret İş Birimi Direktörü Orçun Onat, talebin 4-8 kat arttığını belirtti. Yemeksepeti CEO'su Nevzat Aydın da "Online market ürünleri platformumuz Banabi'de kişi başına ortalama sepet tutarı 2 katına çıktı" dedi.
Mayıs'tan bu yana hizmet veren Marketyo'nun CEO'su Özer Fırat ise "Karantina günlerinin ardından pazardaki büyüme sürüyor Avrupa'ya açılmayı planlıyoruz" diye konuştu.
YATIRIMLARA DEVAM
Gıda perakendesinin sağlıktan sonraki en kritik sektörlerden biri olduğunu anlatan Şok Marketler CEO'su Uğur Demirel, "Cepte ŞOK uygulamamızı hızlı şekilde yenileyip hayata geçirdik. Bu uygulamaya yatırım yapmaya devam edeceğiz" dedi.
HANGİ UYGULAMALAR VAR
MIGROS SANAL MARKET
GETIR
YEMEKSEPETI BANABI