Türkiye’nin mobilya sektörü 2022 sonuna kadar 100 bin kişilik ek istihdam sağlamayı hedefliyor

Türkiye’nin mobilya sektörü 2022 sonuna kadar 100 bin kişilik ek istihdam sağlamayı hedefliyor. MOSFED Başkanı Ahmet Güleç, ‘Sadece mobilya mesleğiyle çalışan insan almıyoruz. Elektrikçi, mühendis, tasarımcı, e-ticaret uzmanları, bilgisayar mühendisleri de alıyoruz’ dedi.

Türk mobilya sektörü istihdamı büyütecek. Mobilya sektörü ve bağlı iş kollarında ihracat ve üretimdeki artışa paralel olarak 2022 sonuna kadar 100 bin kişilik ek istihdam sağlanması hedefleniyor. Sektörün 36 bin üyesinin çatı kuruluşu Mobilya Dernekleri Federasyonu'nun (MOSFED) Başkanı Ahmet Güleç, kalitesi ve tasarımıyla ön plana çıkan Türk mobilyasının dünyadaki bilinirliğinin her geçen gün arttığını söyledi.

Covid-19 salgını nedeniyle geçen yılın Mart-Mayıs döneminde ihracatta düşüş yaşandığını belirten Güleç, sektörün sonraki aylardan itibaren dış satımını artırarak yoluna devam ettiğini dile getirdi. Var güçleriyle çalışmaya devam ettiklerini vurgulayan Güleç, şöyle konuştu: "Sadece mobilya mesleğiyle çalışan insan almıyoruz. Elektrikçi, mühendis, tasarımcı, e-ticaret uzmanları, bilgisayar mühendisleri de alıyoruz. 2022'nin sonuna kadar Türkiye mobilya sektörünün hedefi 100 bin kişiye ek istihdam sağlamaktır."

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.