Hedefimiz ülkemize daha fazla yatırım: Turkcell Grubu'nun net karı 1.1 milyar TL'ye ulaştı

Yılın ikinci çeyreğinde 8.5 milyar TL gelir elde eden Turkcell Grubu’nun net karı 1.1 milyar TL’ye ulaştı. Genel Müdür Erkan, “ Yeni dönemde ülkemize daha fazla yatırım yapacağız” dedi.

Turkcell Genel Müdürü Murat Erkan, ikinci çeyrekte net kârlarının geçen yılın aynı dönemine göre yüzde 31 artarak 1.1 milyar liraya ulaştığını söyledi. Turkcell'in Borsa İstanbul'da işlem görmeye başlamasının 21'inci yıldönümü nedeniyle düzenlenen gong töreninin ardından ilk yarı sonuçlarını değerlendiren Erkan, şirketin ikinci çeyrekte geçen yılın aynı dönemine göre gelirlerini yüzde 23.5 artırdığını ve 8.5 milyar liraya yükselttiği anlattı.

İlk yarıda ortaya konulan başarılı operasyonel ve finansal performans nedeniyle yıl sonu hedeflerini yukarı yönlü revize ettiklerini belirten Erkan, "2021 için yaklaşık yüzde 18 gelir büyümesi, yatırımların gelirlere oranını yüzde 21-22 olarak revize ettik" dedi. Erkan şöyle konuştu: "Pandemiyle birlikte yeni bir dönem başlıyor. Bu yeni dönemde ülkemize daha fazla yatırım yapacağız."

GONG TURKCELL İÇİN ÇALDI
Turkcell'in
Borsa İstanbul'daki 21. yılı nedeniyle düzenlenen törene katılan Yönetim Kurulu Başkanı Bülent Aksu, "Kuruluşumuzdan bu yana altyapımıza 50 milyar liralık yatırım yaptık ve bu yatırımları artırarak devam ettiriyoruz. Bu sayede dijitalleşmenin tetiklendiği pandemi döneminde de tüm kurumsal ve bireysel müşterilerimiz için güçlü bir paydaş olduk" dedi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.