KASIM COŞKUSU TELEFONA YARADI
E-Ticaret Altyapı Sağlayıcıları Derneği (EDER) Sözcüsü Yüksel Eminoğlu, kasım kampanyalarında en çok satışın cep telefonu sektöründe olduğunu, geçen seneye oranla adet olarak yüzde 16 civarında artışın yaşandığını bildirdi. Eminoğlu, "Telefonların peşinden de mutfak robotları geldi. Bunları isekahve ve çamaşır makineleri izledi. Bunun dışında önemli bir bilgi de kişi başı e-ticaret harcamaları ki Türkiye'de 18-70 yaş arası kesime baktığımızda internet üstünden kişi başı ortalama 4 bin 964 TL'lik bir harcama görüyoruz. Kasım kampanyaları döneminde bu rakamın ortalama olarak 7 bin 500 TL'yi geçmesini bekliyoruz. Bu da hem yurt içi ticaret içinde e-ticaretin payının artması hem de kasım ayı kampanyaları ile beraber cironun ciddi oranda yükselmesiyle olacaktır." ifadelerini kullandı.
KAPADOKYA'DA KAR SEVİNCİ
Kapadokya'da turistler, karın etkili olduğu bölgede manzarayı fotoğraflayıp kar topu oynadı. Nevşehir'de dün öğle saatlerinden itibaren etkili olan yağmur, sabaha karşı yüksek kesimlerde kara dönüştü. Turistler, peribacaları ve doğal kaya oluşumlarıyla kaplı alanda ortaya çıkan manzarayı izledi. Bölgeyi ziyaret eden bazı turistler, beyaza bürünen vadilerde fotoğraf çekti, bazıları da arkadaşlarıyla kar topu oynadı.
GUCCİ KRİPTOYA GEÇTİ
İtalyan moda markası Gucci, Amerika'daki seçili mağazalarda kripto para kullanımına izin vereceğini açıkladı. Uygulama, yazın sonuna kadar tüm Kuzey Amerika'da geçerli olacak. Uygulamasda Bitcoin, Ethereum, Wrapped Bitcoin, Litecoin, Dogecoin ve Shiba Inu gibi birimler kullanılacak. Gucci'nin CEO'su Marco Bizzarri "Bu tür bir seçeneği isteyen müşteriler için kripto para kullanımına geçilmesi, oldukça önemliydi."