Müşteri memnuniyetine yapay zeka katkısı

Yapay zeka hayatın her alanında olduğu gibi müşteri deneyimi yönetimi alanında da etkisini artırıyor.

Yapay zeka hayatın her alanında olduğu gibi müşteri deneyimi yönetimi alanında da etkisini artırıyor. Tempo BPO'nun Büyümeden Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Hüseyin Özkale, "Araştırmalara göre, yapay zeka destekli müşteri hizmetleri çözümleri, müşteri memnuniyetini yüzde 25 artırıyor" dedi. 2025 yılına kadar müşteri hizmetleri rollerinin yüzde 40'ında yapay zeka destekli çözümlerin kullanılacağının öngörüldüğünü ifade eden Özkale, "Yapay zeka kullanımı arttığında, rekabette ayrışmak isteyen kurumlar daha kişiselleşmiş servisler için yine insan gücünden yararlanacak" diye konuştu.

TAKVİM UYGULAMASINI İNDİRMEK İÇİN TIKLAYIN
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.