Kredi kartına taksitle sıfır otomobil

Hindistan'da motosikletten otomobile geçiş aşamasına çözüm olsun diye üretilen Tata Nano'nun Türkiye'de satış haritası netleşti.

Dünyanın en ucuz otomobili Hintli Tata Nano, Türkiye'ye 2011 yılı son çeyreğinde gelecek ve kredi kartıyla da satılacak.
Mevcut haline ABS, hava yastığı gibi birkaç ekleme yapılarak Türkiye'de de satılabilecek hale gelecek 600 cc hacminde motora sahip Nano, 11 bin lira civarında satılacak.
2012 YILININ SON ÇEYREĞİNDE GELİYOR
Avrupa ve dünya pazarlarında satılması düşünülen Nano üzerine çalışan Tata, bu yeni Nano'yu ise 2012 yılında üretecek ve Türkiye'ye 2012 yılının son çeyreğinde gönderecek.
Avrupa pazarı için geliştirilen Nano'nun mevcut haline göre daha dolu bir araç olacağını söyleyen Isoto CEO'su Kurthan Tarakçıoğlu, 'Bizim asıl niyetimiz Türkiye şartlarına uygunluğu sağlanacak mevcut Nano modelini Türkiye'ye getirmek. Mevcut Nano ile Türkiye otomotiv pazarında 11 bin TL fiyata sahip, kredi kartıyla bile alınabilecek ilk otomobili sunmayı hedefliyoruz. Bunun için Tata yönetimi ile görüşmelerimiz başladı. Negatif değiller. Konu üzerine onlar da çalışıyor. Eğer planlarımız gerçekleşirse bu aracı 2011 yılı son çeyreğinde Türkiye pazarına sunarız. Bu araç mevcut Nano üzerine birkaç ekleme yapılmış araç olacak' şeklinde konuştu.
Tarakçıoğlu, Nano modelinin Avrupa'da satılabilmesi için yeni bir Nano üzerinde çalışıldığını, kendilerinin ithal etmek istedikleri aracın o araç olmadığına dikkat çekti.



X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.