Kim Milyoner Olmak İster'de yarışmacıyı şaşırtan soru! Jokerlerini kullanmasına rağmen bilemedi...

Kenan İmirzalıoğlu'nun sunumuyla atv ekranlarında yayınlanan Kim Milyoner Olmak İster yarışması yeni bölümüyle yine milyonları ekranları başına kilitledi. Milyoner'in son bölümünde bir yarışmacıya sorulan "1518 yılında Strazburg'da yaşanan salgında yaklaşık 400 kişi haftalarca kendilerine engel olamadan hangisini yapmışlardır?" sorusunun sorulduğu yarışmacı damga vurdu. Jokerlerini kullanmasına rağmen soruyu bilemeyen yarışmacı doğru cevabı duyunca şaşırdı kaldı. İşte Kenan İmirzalıoğlu'nun sunduğu Kim Milyoner Olmak İster'de geceye damga vuran o anlar ve yeni bölümden kareler...

1 | 188

Kim Milyoner Olmak İster yarışması yeni bölümüyle yine milyonları ekranları başına kilitledi. Milyoner'in son bölümünde bir yarışmacıya sorulan "1518 yılında Strazburg'da yaşanan salgında yaklaşık 400 kişi haftalarca kendilerine engel olamadan hangisini yapmışlardır?" sorusunun sorulduğu yarışmacı damga vurdu.

2 | 188

Jokerlerini kullanmasına rağmen soruyu bilemeyen yarışmacı doğru cevabı duyunca şaşırdı kaldı.

3 | 188

İşte Kenan İmirzalıoğlu'nun sunduğu Kim Milyoner Olmak İster'de geceye damga vuran o anlar ve yeni bölümden kareler...

4 | 188
5 | 188
6 | 188
7 | 188
8 | 188
9 | 188
10 | 188
11 | 188
12 | 188
13 | 188
14 | 188
15 | 188
16 | 188
17 | 188
18 | 188
19 | 188
20 | 188
21 | 188
22 | 188
23 | 188
24 | 188
GÜNÜN DİĞER GALERİLERİ İÇİN TIKLAYIN
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.