British Airways'e THY'den sonra yeni bir darbe de kendi yolcusundan geldi. Türkiye'ye üçüncü havalimanının yapılmaya başlanması üzerine büyük
değer kaybı yaşayan şirketi ayakta tutmak için İngiliz hükümeti de Londra'ya üçüncü havaalanı projesini getirmişti. Ama İngiliz havayolu şirketinin
felaket hizmet kalitesi başlarının en büyük belası oldu. Hasan Syed isimli bir yolcu British Airway'in müşteri hizmetlerine olan kızgınlığını
180 dolar ödeyerek attığı paralı tweet üzerinden ifade etti. Syed,
babasına ait valizin kaybolması üzerine
"British Airways ile uçmayın. Hizmetleri korkunç" diye tepkisini dile getirdi.
70 BİN ŞİKAYET GELDİ Bu tweet milyonlarca kişiye ulaşırken o
layın üzerinden 24 saat geçmeden İngiliz Hava Yolları hakkında bu tweet bağlantısıyla 70 bin şikayet yağdı. İngiliz medyası bu olay üzerine
British Hava Yolları'nın bir gece içinde 60 milyon dolar değer kaybı yaşadığını belirtti. GÜNÜN DİĞER HABERLERİ İÇİN TIKLAYIN