İngilizler çakıldı

Valizi kaybolan yolcu, İngiliz Hava Yolları'nı sosyal medyada şikayet etti. Bir anda çığ gibi büyüyen şikayetler, British Airways'e bir gecede milyonlarca dolar kaybettirdi...

British Airways'e THY'den sonra yeni bir darbe de kendi yolcusundan geldi. Türkiye'ye üçüncü havalimanının yapılmaya başlanması üzerine büyük değer kaybı yaşayan şirketi ayakta tutmak için İngiliz hükümeti de Londra'ya üçüncü havaalanı projesini getirmişti. Ama İngiliz havayolu şirketinin felaket hizmet kalitesi başlarının en büyük belası oldu. Hasan Syed isimli bir yolcu British Airway'in müşteri hizmetlerine olan kızgınlığını 180 dolar ödeyerek attığı paralı tweet üzerinden ifade etti. Syed, babasına ait valizin kaybolması üzerine "British Airways ile uçmayın. Hizmetleri korkunç" diye tepkisini dile getirdi.
70 BİN ŞİKAYET GELDİ
Bu tweet milyonlarca kişiye ulaşırken olayın üzerinden 24 saat geçmeden İngiliz Hava Yolları hakkında bu tweet bağlantısıyla 70 bin şikayet yağdı. İngiliz medyası bu olay üzerine British Hava Yolları'nın bir gece içinde 60 milyon dolar değer kaybı yaşadığını belirtti.
GÜNÜN DİĞER HABERLERİ İÇİN TIKLAYIN
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.