Araştırma şirketlerinin algı operasyonu tutmadı!

1 Kasım seçimlerinde önce adeta muhalefet partisi gibi çalışan, FETÖ ve Aydın Doğan medyasında sahte kamuoyu araştırmalarıyla algı operasyonu yapan kamuoyu araştırma şirketleri 1 Kasım seçimlerinde sonra rezil oldu.

1 Kasım seçimlerinde önce adeta muhalefet partisi gibi çalışan, FETÖ ve Aydın Doğan medyasında sahte kamuoyu araştırmalarıyla algı operasyonu yapan kamuoyu araştırma şirketleri 1 Kasım seçimlerinde sonra rezil oldu.
7 Haziran seçimlerinde hiçbir partinin tek başına hükümet kuracak çoğunluğa erişememesi ülkeyi yeniden sandık başına götürdü. 1 Kasım olarak belirlenen seçim tarihine kadar her araştırma şirketi birkaç tane anket sonucu yayınladı. Bunlardan Konda, Metropoll, Gezici ve Sonar yayınladıkları anketlerle toplumda algı operasyonu yapmaya çalıştılar. Fakat 1 Kasım seçim sonuçları gelmeye başladıktan sonra bu araştırma şirketlerinin algı operasyonun halk üzerinde etkili olmadığı ortaya çıktı.
İşte algıyı yönetmeye çalışan bu şirketlerin 1 Kasım seçim anketlerinde AK Parti için verdikleri rakamlar:
KONDA: 41,5
METROPOLL: 41,4
GEZİCİ: 38,9
SONAR: 38,2
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.