TAKVİM, Nikki'nin cep yakan menüsünü deşifre etti. Hemen hemen her gün patron mekanı Nikki'yi haber yapıp, mekana övgüler dizen Hürriyet yazarları ise Nikki'deki şişirilmiş fiyatları savunmak için harekete geçti. Lahmacın ve ayranın 70 liraya satıldığı Maça Kızı'nı eleştirenler, Nikki hakkında tek laf etmedi. Nikki reklamcıları arasında Hürriyet yazarı Cengiz Semercioğlu başı çekti. Yazar, Kelebek'teki köşesinde Nikki Beach'e tam sayfa yer verdi. Semercioğlu, patronu Aydın Doğan'ın mekanını parlatmak için adeta reklamcı kesildi! Nikki Beach'teki fiyatların İstanbul ayarında olduğunu savunan Semercioğlu, mekanda pahalı algısı yaratan en önemli şeyin, menüdeki 2 ve 4 kişilik tabaklardan kaynaklandığını belirtti.
ASGARİ ÜCRETTEN HABERİN VAR MI?
2 bin 200 liraya satılan 4 kişilik havyarlı deniz mahsulleri tabağından örnek veren Semircioğlu, "Adam başı 550 lira. Pahalı ama havyar ve yengeç bacağı yiyorsunuz birader" dedi. Semercioğlu'nun asgari ücretin bin 300 lira olduğu ülkemizde 2 bin 200 liralık tabağa ucuz muamelesi yapması tepkileri beraberinde getirdi. Vatandaşlar Nikki'nin reklamını yapan yazara şu sözlerle yüklendi:
Bu kadarına da pes!
Savunduğunuz 2 bin 200 liralık tabak, 2 aylık maaşıma eşit!
Reklamda son nokta!
Patron mekanında ye iç, bir şey ödeme, sonra öve öve bitireme!
Hürriyet'in Nikki sevdası bitmez!
Keşke köşene ışıklı reklam tabelası koysaydın.
Bir tabak yemek 2 bin 200, asgari ücret bin 300 lira. Haberin var mı?
ŞAŞIRTAN BENZERLİK
Miami, Saint Tropez, Marakeş, Ibiza, Monte Carlo ve Dubai'de de şubeleri olan Nikki Beach'in logosu, sanal alemde tartışma başlattı. Söz konusu logonun, dünyanın en gizli teşkilatı olan Mason logosuna benzediği yönünde yorumlar yapıldı. Araştırmacı-yazar Süleyman Yeşilyurt, konuyla ilgili şu açıklamayı yaptı: "Nikki'nin logosu, Ankara'daki Hür ve Kabul Edilmiş Masonlar Büyük Locası'nın logosuyla benziyor. Masonların sembolü, pergel gibidir. Ancak Nikki'nin logosunun alt bölümünde gönye yok."