İstanbul için kritik hafta! Tüm gözler YSK'da...

İstanbul’un seçim sonuçlarına itirazlar sonrası gözler araştırma başlatan YSK’ya kilitlendi. Merakla beklenen karar için son haftaya girildi.

AK Parti ve MHP, İstanbul seçimlerinin iptali talebiyle YSK'ya gitti. 3 bavul dolusu belge kurula teslim edildi. İstanbul seçimlerinin iptali için yapılan başvurularla ilgili inceleme başlatan YSK, geçen hafta peş peşe ara kararlar verdi. En son İstanbul'da 5 bin 315 kısıtlı seçmenin daha araştırılmasına hükmetti. Araştırma için ilçe seçim kurullarına 5 günlük süre verildi. Gözler, İstanbul için YSK'nın vereceği karara kilitlendi.

YSK'nın en geç 3 Mayıs Cuma günü son kararını vermesinin beklendiği belirtildi. Ancak YSK'nın tek mesaisi İstanbul değildi. YSK, seçim takviminin başlamasından bugüne toplam 4 bin 150 karar verdi. Bunların 2 bin 400'ü seçim sonrası itirazlar sürecine aitti. Seçim sonrası verilen kararların bin 725'i muhtarlık itirazlarına ilişkindi. YSK, belediye başkanlığı ve meclis üyeliklerine dair de 675 karar verdi.


YSK Başkanı Sadi Güven ve kurul üyeleri, AK Parti'nin İstanbul itirazlarını görüşüyor.

HİÇ KİMSE İZAH EDEMEZ
AK Parti'nin YSK temsilcisi Isparta Milletvekili Recep Özel, İstanbul seçimleri ile ilgili çarpıcı verileri gözler önüne serdi. Özel, "Mülki idareden gelen kamu görevlisi sayısı 134 bin 351. Bunun 39 bin 648'ini görevlendirip 94 bin 703 kişi görev beklerken, 19 bin 623 kamu görevlisi olmayan kişilerin görevlendirilmesini hiç kimse izah edemez" dedi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.