Kule görevlisi pistten çıkan uçağın pilotuna, "sizden önce inen trafiğimiz kuvvetli kuyruk rüzgârı (tail-wind) rapor etti" anonsu dikkat çekti.
Uçak inmeden önce kule görevlisinin başka bir uçağın pilotuna da yaptığı anons dikkat çekti.
Kule görevlisinin, "10 dakikalık operasyonu keseceğiz çünkü yaklaşmadaki rüzgarla yer rüzgarı arasında bir takım tutarsızlıklar var" anonsu yaptı.
O DİYALOGLAR ŞÖYLE;
Kule: "Pist değişecek muhtemel 2,4 pist olacak dinlemede kalın şu an için 10 dakikalık operasyonu keseceğiz. Çünkü yaklaşmadaki rüzgarla yer rüzgarı arasında bir takım tutarsızlıklar var. Pas geçen trafiklerimiz fazla malumat dinlemede kalın arayacağım"
Kule pistten çıkan uçağın pilotuna : 87R merhabalar, sizden önce inen trafiğimiz kuvvetli kuyruk rüzgârı (tail-wind) rapor etti
Kule: Sizden önceki trafik pas geçti
KULE İLE EKİPLERİN DİYALOĞU DA ORTAYA ÇIKTI
Öte yandan kule ile ekiplerin arasındaki telsiz konuşmaları ortaya çıktı.
Kule: inişine müteakiben 2,4 pist başından mevcut rampa üzerine doğru aşağıya indi şu anda göremiyoruz
Ekipler: Anlaşıldı şu anda göremiyorsunuz hızla ilerlemeye devam ediyoruz
Kule: Ambulanslar da gidiyor mu?
Kule Pilota anons ediyor: İfadelerim alınabiliyor mu?
Ekipler: Şu anadaki bulunduğumuz mevkide uçağa müdahale etme imkanımız yok.
Kule: Herhangi bir yangın veya patlama başka bir şey takip edebiliyor musunuz?
Ekipler: Şu anda uçakta alev veya duman gözükmüyor ama parçalanmış uçak
Kule: Bütün ekipler müdahale etsin