İstanbul barajları alarm veriyor! Doluluk oranları 10 yılın en düşük ikinci seviyesinde

İstanbul’daki barajların doluluk oranları, son 10 yıldaki ikinci en düşük seviyeye geriledi. 2019 yılı Mart ayında yüzde 93.15 olan doluluk oranı bu yıl yüzde 64.16’ya kadar düştü. Son 10 yılda ölçülen en düşük oran yüzde 28.89 ile 2014 yılına aitken, en yüksek oranın yüzde 93.35 ile 2015 yılı Mart ayında ölçüldüğü görüldü.

İstanbul'daki barajların doluluk oranı alarm veriyor. İstanbul'daki barajların doluluk oranları, geçtiğimiz son 10 yılın ikinci en düşük seviyesine geriledi. 2019'un Mart ayı ölçümlerine göre yüzde 93.15 olan doluluk oranları, bu sene Mart ayı itibariyle yüzde 64.16'ya kadar düştü.

EN DÜŞÜK ORAN 2014 YILINA AİT
Son 10 yılda ölçülen en düşük oran yüzde 28.89 ile 2014 yılına aitken, en yüksek oranın yüzde 93.35 ile 2015 yılı Mart ayında ölçüldüğü görüldü.

ÖMERLİ BARAJI ORANLARINDA YÜKSELME GÖRÜLDÜ
İstanbul'daki tüm barajların oranları ele alındığında geçtiğimiz yıla göre düşüş görülürken, Ömerli Barajı'nın oranlarında yükselme olduğu görüldü. 2019 yılı Mart ayında yüzde 88.87 olarak ölçülen doluluk oranı, bu sene Mart ayı itibariyle yüzde 96.21 olarak kayıtlara geçti. Ömerli Barajı'nın son durumu drone ile havadan görüntülendi.

GÜNÜN DİĞER HABERLERİ İÇİN TIKLAYIN
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.