GENAR'ın son anketi açıklandı! Bu pazar seçim olsa kim kazanır? İşte 20 Mayıs 2020 GENAR güncel siyasi anket sonuçları

2018 seçimlerinin üzerinden 2 yıl geçti. Haziran 2023'te Milletvekillerini ve Cumhurbaşkanını seçmek üzere yeniden sandık başına gideceğiz. Peki bu 2 yıllık süre içerisinde Hükümet nasıl bir sınav verdi? Geniş bir kamuoyu araştırması yapan GENAR'ın Başkanı İhsan Aktaş, son araştırmaya göre  "Bu pazar seçim olsa Türkiye hangi partiye oy verecek" sorusunu yanıtladı. Aktaş "Bu Pazar seçim olsa Cumhur İttifakı 2 yıl içerisinde oyunu 2 puan arttırarak yüzde 55.2 oy oranı ile ipi göğüslüyor. Diğer partilerden de oy alan Cumhurbaşkanı’nın oyunun bunun biraz da üzerinde olduğunu düşünüyoruz. En beğenilen lider ise en yakın rakibine 4 kat fark atan Cumhurbaşkanı Erdoğan. Yeni kurulan partiler toplumda heyecan yaratmadı. CHP’de yerel seçimlerde yakaladığı rüzgarı bir yılda kaybetti." dedi.


2018 seçimlerinin üzerinden tam 2 yıl geçti. Olağanüstü bir gelişme olmazsa Haziran 2023'te Milletvekillerini ve Cumhurbaşkanını seçmek üzere yeniden sandık başına gideceğiz. Peki bu 2 yıllık süre içerisinde Hükümet nasıl bir sınav verdi? İstanbul ve Ankara'nın CHP'ye kaptırılması genel seçim sonuçlarını nasıl etkileyecek? Geniş bir kamuoyu araştırması yapan GENAR'ın başkanı İhsan Aktaş "Bu pazar seçim olsa Türkiye hangi partiye oy verecek" sorusuna cevap aradı. İşte GENAR'ın son siyasi kamuoyu araştırmasından çarpıcı sonuçlar…

GÜNÜN DİĞER HABERLERİ İÇİN TIKLAYIN
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.