Sosyal medya mı bizi biz mi sosyal medyayı yönlendiriyoruz? Sosyal medya kullanıcılarını hangi tehlikeler bekliyor?

WhatsApp’ın kullanıcılarına zorunlu olarak kıldığı sözleşme Türkiye’yi ayağa kaldırdı. Kullanıcıların gizli bilgilerini Facebook ve anlaşmalı şirketlerle paylaşacağını alenen gözler önüne seren WhatsApp söz konusu sözleşmenin 8 Şubat’a kadar onaylanması gerektiğini açıkladı. 8 Şubat’a kadar sözleşmeyi onaylamayan kullanıcılar bir daha WhatsApp’ı kullanamayacaklar. Türkiye’deki WhatsApp kullanıcıları başka yazışma programlarına geçmeye başladı. Peki hayatımızın büyük bir bölümünde yer alan sosyal medya mı bizi biz mi sosyal medyayı yönlendiriyoruz? Ardımızda bıraktığımız dijital ayak izleri ne anlama geliyor? Sosyal medya kullanıcılarını hangi tehlikeler bekliyor? İşte detaylar…

Neredeyse tüm dünyada internet kullanımı etkin. Sosyal medya ağlarında her birimizin izleri mevcut. Peki ama biz mi sosyal medyayı, yoksa sosyal medya mı bizi yönlendiriyor? Ardımızda bıraktığımız dijital ayak izleri ne anlama geliyor? Bizi hangi tehlikeler bekliyor? Sosyal ağların hikayesi analiz haberimizde...

Whatsapp gizlilik sözleşmesi detayları belli olduktan sonra uzmanlar tehlikenin boyutunu vurguluyor. Söz konusu sözleşmeyle kişinin hayati verilerini kullanabilir ve kişi açık hedefe düşebilir. Ses kayıtlarıysa Whatsap'ın yeni sözleşmesinin tehlikesini gözler önüne seriyor. Vatandaşların Whatsapp'a karşı yapması gerekenleri uzmanı açıkladı.

GÜNÜN DİĞER HABERLERİ İÇİN TIKLAYIN
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.