Gazeteci kılıklı Fatih Altaylı'dan skandal 'Diyanet' yalanı: Bütçesi MEB'den fazla!

Habertürk'ün algı operasyonlarıyla bilinen yazarı ve 28 Şubat sürecinde başlatılan 'cadı avı'nın önde gelen isimlerinden olan Fatih Altaylı hazırlayıp sunduğu Teke Tek programında büyük bir skandala imza attı. Altaylı, programda Prof. Dr. Mustafa Ilıcalı'nın, "En yüksek bütçeyi hangi bakanlık almış?" sorusuna konuk aldığı Başkent Üniversitesi Öğretim Üyesi Prof. Dr. Uğur Emek ile birlikte "Diyanet" yanıtını verdi. Gerçekte ise Milli Eğitim Bakanlığı'nın 2022 yılı bütçesi 274 milyar 384 milyon 474 bin lira olarak kabul edildi. Cumhurbaşkanlığı'na bağlı Diyanet'in 2022 bütçesi ise sadece 16 milyar 98 milyon 580 bin TL olarak belirlendi.

Habertürk'ün algı operasyonlarıyla bilinen yazarı ve 28 Şubat sürecinde başlatılan 'cadı avı'nın önde gelen isimlerinden olan Fatih Altaylı hazırlayıp sunduğu Teke Tek programında büyük bir skandala imza attı.


CANLI YAYINDA SKANDAL YALAN
Altaylı ve Başkent Üniversitesi Öğretim Üyesi Prof. Dr. Uğur Emek, Ticaret Üniversitesi Ulaştırma Sistemleri Merkezi Müdürü Prof. Dr. Mustafa Ilıcalı'nın, "En yüksek bütçesi olan bakanlık almış?" sorusuna hep bir ağızdan "Diyanet" diyerek Cumhurbaşkanlığı'na bağlı bir kurum olan Diyanet İşleri Başkanlığı'nın Milli Eğitim Bakanlığı'nın bütçesinden fazla olduğunu iddia ettiler.

GÜNÜN DİĞER HABERLERİ İÇİN TIKLAYIN
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.