Ekrem İmamoğlu'ndan iki yüzlü tavır: Kendisi şikayet etti, The Economist Erdoğan'ı hedef alınca algıya başladı

İBB Başkanı Ekrem İmamoğlu, uluslararası basına verdiği demeçlerde doğrudan Türkiye ve Başkan Recep Tayyip Erdoğan'ı hedef alan söylemlerden çekinmiyor. Daha önce Financial Times'a verdiği röportajda Türkiye'de demokrasi olmadığını belirten ve AK Parti'ye yönelik sert eleştirilerde bulunan İmamoğlu, The Economist dergisinin Başkan Erdoğan'ı hedef alan skandal kapağının ardından iki yüzlü bir tavır takındı. İmamoğlu, kapağın içeriğine değinmeden haberin Erdoğan'a yarayacağını belirterek eleştiride bulundu. İmamoğlu bir yandan da Kılıçdaroğlu'na karşın adaylık çalışmalarını yürütüyor. Şehir turuna çıkan İmamoğlu'nun ilk durağı Kastamonu'da, adına yazılan şarkıyla karşılandı. Şarkının sözleri adaylık sinyali mi dedirtti.

İngiliz The Economist dergisi; bu ayki kapağında Başkan Recep Tayyip Erdoğan'ı hedef alan çirkin bir çizime yer verdi. The Economist dergisi, "Ülke felaketin eşiğinde. Seçimler yaklaşırken Erdoğan'ın davranışı, bugün son derece kusurlu olan demokrasiyi tam gelişmiş bir diktatörlüğe itebilir" gibi gerçeklerden uzak ve çirkin ifadelerle bir dosya hazırladı.

ART ARDA SERT TEPKİLER
The Economist'in Erdoğan'ı hedef alan haberinde, muhalefete de ortak tavsiyesi verildi. Muhalefete en iyi aday için anketlere bakılmasını öneren analizde şöyle denildi: "Anketler, muhalefetin en iyi adayın arkasında birleşmesi ve seçimin temiz geçmesi halinde, (Erdoğan'ın) Cumhurbaşkanlığı'nı 4 ay içinde kaybedebileceğini gösteriyor."

GÜNÜN DİĞER HABERLERİ İÇİN TIKLAYIN
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.