Your browser doesn’t support HTML5 audio

Kepenk indirdiler: Bak Kemal Bey, bunu biz değil 'destek verecekler' dediğin İngilizler söylüyor

Kılıçdaroğlu, anket şirketlerine inandı. Seçimi kazanacak sandı! Ama yanıldı! Alaya alındı! O anketçiler ise sırra kadem bastı. En Güzel yorumu, Financıal Times yaptı: Dükkanı kapattılar...

14 Mayıs'a sayılı günler vardı! Anket şirketleri sürekli rapor yayınladı. Çoğu Kılıçdaroğlu'nun önde olduğunu yazdı. Kemal Bey de bunlara kandı! "Loading" masalları anlattı! Ama sandıklar açıldı, gerçekler suratına çarptı!


Başkan Erdoğan, fark attı. Kılıçdaroğlu'nu öven şirketlerin hepsi kaçtı! Şimdi 2. tur yaklaştı. Ortada ne anketçi, ne tahminci kaldı! İngiliz Financial Times, nokta atışı yaptı: Anket şirketleri, kepenkleri kapattı. Erdoğan favori.

KONDA
Kılıçdaroğlu 49.3
Erdoğan 43.7
Oğan 4.8

ORC
Kılıçdaroğlu 51.7
Erdoğan 44.3
Oğan 2.8
METROPOLL
Kılıçdaroğlu 49.1
Erdoğan 46.9

YÖNEYLEM
Kılıçdaroğlu 49.5
Erdoğan 44.4

TÜRKİYE RAPORU
Kılıçdaroğlu 50.5
Erdoğan 45.6

AVRASYA ARAŞTIRMA
Kılıçdaroğlu 51.3
Erdoğan 44.2


KİŞİLİK NAKLİ GEÇİRMİŞ GİBİ
Kılıçdaroğlu, sandıkta hezimeti yaşadıktan sonra mutfaktan çıktı. Milliyetçilik nidaları attı. İngiliz The Times bile bu U dönüşünü dalga konusu yaptı Aşırı sağı kazanmak için kalp yapmayı terk etti! Kişilik nakli geçirdiğini düşünebilirsiniz! Üslup nahoş...

TAKVİM UYGULAMASINI İNDİRMEK İÇİN TIKLAYIN
GÜNÜN DİĞER HABERLERİ İÇİN TIKLAYIN
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.