Survivor iletişim oyunu kim kazandı? 23 Haziran Survivor iletişim oyununu hangi takım kazandı?

TV 8 ekranlarının sevilen yarışma programı Survivor'da bu akşam iletişim oyunu ve eleme heyecanı peş peşe yaşanıyor. Evrim Keklik, Nisa Bölükbaşı ve Sercan Yıldırım bu akşam eleme adaylarından oldu. Yayınlandığı saatlerde dikkatle takip edilen Survivor'da kırmızı ve mavi takım iletişim oyununda karşı karşıya geldi. Yarışmayı hangi takımın kazandığı merak ediliyor. İzleyiciler hangi takımın kazandığını öğrenmek istiyor. Peki, Survivor iletişim oyunu kim kazandı? 23 Haziran Survivor iletişim oyununu hangi takım kazandı? İşte merak edilenler...

Heyecan dolu yarışma programı Survivor'da bu akşam iletişim oyunu ve eleme heyecanı bir arada yaşanıyor. Ayrıca adaya kimin veda edeceği merak konusu. Bilindiği üzere eleme adayları cumartesi akşamı Evrim Keklik, pazar akşamı Nisa Bölükbaşı ve dün akşam da Sercan Yıldırım oldu. Programı ekranları başında takip edemeyen izleyiciler ise Survivor iletişim oyunu kim kazandı sorusuna yanıt arıyor. Peki, 23 Haziran Survivor iletişim oyununu hangi takım kazandı? İşte merak edilenler...

SURVİVOR'DA İLETİŞİM OYUNUNU KİM KAZANDI?

Survivor'da iletişim oyununu kim kazandı sorusunun yanıtı henüz belli oldu. Kırmızı ve mavi takım arasında mücadele sona erdi. Kazanan takım 10'a 7'lik skorla KIRMIZI takım oldu.

KIRMIZI TAKIM: 10

MAVİ TAKIM: 7

GÜNÜN DİĞER HABERLERİ İÇİN TIKLAYIN
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.