İŞKUR'da yayınlanan ilanlar ile 60 bin personel alımı yapılacağı duyuruldu. Yayında olanlardan biri de büro memuru personel alım ilanları. Yüzlerce lise mezunu vatandaş İŞKUR aracılığı ile büro memuru olarak istihdam edilecek. Peki İŞKUR büro memuru alım ilanı başvuru şartları neler? İŞKUR büro memuru personel alım ilanı başvuruları nasıl yapılır? İŞKUR büro memuru ilanına nereden başvurulur? İşte detaylar...
BÜRO MEMURU NE İŞ YAPAR?
Büro memurları birçok farklı kurum ve kuruluşlarda görev alabilir. Çalışacakları kuruma göre görevleri belirlenir. Eğer bir şirkette büro personeli olacaksanız, firmaya ait günlük işleri düzenleme, evraklarla ilgilenme, bilgisayar başında çalışma gibi görevler üstlenebilirsiniz. Kamu kurum ve kuruluşlarında çalışmaya başladığınızda ise kayıt alma, başvuru kabul etme, müşteri ya da bireylerin işlemlerini yerine getirme gibi görevlerde bulunabilmeniz mümkün.
İŞKUR BÜRO MEMURU PERSONEL İLANI BAŞVURU ŞARTLARI NELER?
İŞKUR'dan başvuruları kabul edilen büro memuru ilanına başvuru yapacak adayların aşağıdaki şartları taşımaları gerekmektedir.
- Türkiye Cumhuriyeti vatandaşı olmak,
- Güvenlik soruşturması ve arşiv araştırması olumlu sonuçlanmış olmak.
- Kurumların belirlediği özel şartlara sahip olmak,
- Sağlık probleminin olmaması,
- En az lise mezunu olmak, ( önlisans lisans mezunları için ilanlar da yer almaktadır)
- İlanların özel başvuru şartlarında yer alan yaş aralığında olmak,
- Office programlarına hakim olmak,
- Güler yüzlü olmak.