PERSONEL SAYISI 8 BİNİ GEÇTİ
Türk Hava Yolları Teknik A.Ş, 23 Mayıs 2006 tarihinde, bölgesinde hava taşımacılığında teknik bakım üssü haline gelmek, sivil havacılık sektörüne bakım, onarım ve her türlü teknik ve altyapı desteği sağlamak amacıyla yüzde 100 hissesi Türk Hava Yolları´na ait olarak kuruldu. 2013 yılına kadar Ankara ve İstanbul´da bulunan 4 adet hangar ile hizmet veren şirket, 2015 yılı Haziran ayında Sabiha Gökçen Havalimanı´nda kurulmuş olan ve 30 dar gövde ve 10 geniş gövde uçağa aynı anda bakım/onarım hizmeti verilebilen THY HABOM ile birleşti. 31 Mart 2019 tarihi itibarıyla şirketin personel sayısı 8 bin 616´ya ulaştı.
THY 8 BİN PERSONEL ALIMI BAŞVURUSU NASIL YAPILIR?
THY personel alımı başvuruları, linkedin ve kariyer sitelerinden özgeçmiş (CV) hazırlayarak belirtilen şartlara göre uygunluk durumunuzu göz önünde bulundurarak başvuruda bulunabileceksiniz.
THY PERSONEL ALIMI BAŞVURU ŞARTLARI NELERDİR?
Türk Hava Yolları personel alım ilanlarına başvuru yapacak olan adaylar bazı nitelikleri taşımak zorundadırlar. Bu sebeple adaylardan;
Türkiye Cumhuriyeti vatandaşı olmak,
Aktif Sorumluluk ve inisiyatif alabilen,
01 Ocak 1985 ve sonrası doğumlu olmak (Pozisyonlara göre değişebiliyor),
İyi derecede İngilizce bilmek,
Erkek adaylar için askerliğini yapmış veya askerlik ile ilgisi bulunmamak,
Adli sicil kaydı bulunmamak,
Üniversitelerin 4 yıllık eğitim veren ilgili bölümlerinden mezun olmuş olmak,
Analitik düşünebilme ve analiz edebilmek,
Vardiyalı çalışmaya yatkın olmak gibi nitelikler aranacak.
Başvuru Şartları alım yapılacak pozisyona göre farklılık göstermektedir.