İŞKUR, Türkiye genelinde değişik şehirlerde istihdam etmek üzere 1850 ofis memuru alımı yapacağını duyurdu. Müracaat yapacak adayların en az ortaöğretim lise mezunu olmak ve Türkiye Cumhuriyeti vatandaşı olmak gibi kriterleri taşımaları gerekmektedir. Büro memuru, ofis ve büro gibi ortamların günlük işleyişlerinin aksamadan devam etmesini sağlayan kişidir. Ofis içi iletişim ve yazışma işlerinin çoğu kısmını üstelenen bu kişiler, aynı zamanda firmanın dışa açılan yüzü olarak da görev yapabilirler. İşte İŞKUR ortaöğretim mezunu büro memuru alımı başvuru şartları detayları...
Büro memuru iş ilanları veren firmaların kriterleri, çalışma alanlarına göre değişiklik gösterebilmektedir. Dış ticaret alanında faaliyet gösteren bir firma, işe alacağı büro personelinin dil bilmesini isteyebilirken; muhasebe ofisleri, kendileri için çalışacak kişilerden iş ile ilgili programları kullanabilmelerini bekleyebilmektedir. Büro memuru ilanları oluşturan firmalar, bütün adaylardan; aktif olarak bilgisayar kullanabilmelerini isterler. Ekip çalışmasına yatkın, düzgün bir diksiyona ve iş disiplinine sahip olan kişilerin, büro memurluğu yapma konusunda gereken vasıfları taşıdıkları görülmektedir
Başvuru Şartları Neler?
İŞKUR'dan başvuruları kabul edilen büro personeli ilanına başvuru yapacak adayların aşağıdaki şartları taşımaları gerekmektedir.
- Türkiye Cumhuriyeti vatandaşı olmak,
- Güvenlik soruşturması ve arşiv araştırması olumlu sonuçlanmış olmak.
- Kurumların belirlediği özel şartlara sahip olmak,
- Sağlık probleminin olmaması,
- En az lise mezunu olmak, ( önlisans lisans mezunları için ilanlar da yer almaktadır)
- İlanların özel başvuru şartlarında yer alan yaş aralığında olmak,
- Office programlarına hakim olmak,
- Güler yüzlü olmak.