Yüzsüzlüğün de bu kadarı...

Canlı yayınlarda söz verdiler sonra 'sarhoştum" dediler... Kimlerden mi bahsediyoruz?

Van depremi sonrasında düzenlenen çok sayıda yarndım kampanyasında verilen sözlerin ne kadarının yerine getirilip getirilmediği merak konusu oldu.
Kanal D-Atv ortak yayınında 62 milyon TL'lik nakit para yardımının yanı sıra önemli ölçüde ev-okul-yurt sözü verildi. Yine Samanyolu TV'nin yayınında da nakdi ve ayni yardımların toplamı 65 Milyon TL oldu.
Ancak daha sonraki günlerde canlı yayınlarda verilen sözlerin yerine getirilmlediği iddiaları ortaya atılırken Kızılay ve Başbakanlık'ın yardım sözü verip de ödeme yapmayanların deşifre edileceği yönünde haberler kamuoyuna yansıdı.
Başbakanlık Afet Koordinasyon Merkezi'nin 50 bin TL'nin üzerindeki yardım sözü verenleri tek tek aradığı büyük vaatlerin peşine düştüğü belirtildi. Bu kapsamda toplu konut sözü veren bazı inşaat firmalarının da yakın takibe alındığı öğrenildi.
Çorlu Çerkezköy'de bulunan bir inşaat firmasının 3 milyon dolarlık yardım sözünü yerine getirmediği, üç okul için 3 milyon TL vaatte bulunan M.Ş'ye ulaşılamadığı; büyük bir inşaat firmasının patronunun yeğeninin ise 1.2 milyon dolar bağışlayacağını söyledikten sonra yetkililere "Amcam yardımda bulunmama izin vermedi" yanıtını verdiği; canlı yayında "3 milyon dolar yardımda bulunacağım" diyen Ş.Ö.'nün de "Kusura bakmayın. Sarhoştum, ne söylediğimi hatırlamıyorum" sözleri kamuoyuna yansıdı.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.