Acıların çocuğu artık internet çocuğu

Emrah, Twitter'a 5 milyon dolarlık yatırım yapıp kar etti. Şarkıcı, kazandığı parayla şimdi de facebook'tan hisse alıp servetine servet katacak

Küçükken rol aldığı filmlerle adı 'acıların çocuğu'na çıkan Emrah, sosyal medyanın kralı olma konusunda ısrarlı! Bugüne kadar yaptığı işlerden kazandıklarını har vurup harman savurmayan ünlü sanatçı, parasının büyük kısmını gayrimenkule yatırmıştı.
GAYRİMENKUL SEVDASI BİTTİ
İstanbul başta olmak üzere Türkiye'nin birçok yerinde onlarca dairesi ve dükkanı olduğu konuşulan Emrah, geçtiğimiz aylarda da sosyal paylaşım sitesi twitter'a yatırım yaparak gündem yarattı. Twitter hisselerine 5 milyon dolar yatırım yapan akıllı sanatçı, kâr etmeyi başardı. Wall Street Journal'dan Ayşegül Akyarlı Güven'in haberine göre; halka arzın ardından ikiye katlayan, ardından da düşüşe geçen hisse değerine rağmen zarar etmeyen Emrah, şimdi de Facebook'a yatırımcı olma hazırlığında.
PARASINI İKİYE Mİ KATLADI?
Kuzeniyle birlikte facebook'u titizlikle araştıran ünlü sanatçı için yakın çevresi şunları söylüyor: "Yatırımını ikiye katladıktan sonra mutlaka ilk yatırdığı, sigorta olan parayı ve biraz da kârını alır, yatırımı kalan kârıyla yapar." Emrah'ın twitter'a yaptığı yatırım sayesinde ne kadar kazandığı net olarak açıklanmasa da piyasalarda ünlü sanatçının 5 milyon dolarlık yatırımını 10 milyon dolara çıkarttığı konuşuluyor.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.