Yılmaz Erdoğan, bilet yanında mısır satan
Mars Group'a gösterdiği tepkiyle desteği arkasına aldı. Promosyon bilet kampanyasının
Türk Sineması'na 'darbe' niteliği taşıdığını belirten Erdoğan, yeni filmi
'Organize İşler: Sazan Sarmalı'na ilgiyi büyüttü. Sinemaseverleri gişeye çekmeyi başaran ünlü sanatçı, filmin vizyona girdiği ikinci haftada Netflix ile anlaşınca da
kendi bacağına kurşun sıktı.
1 Şubat'ta 1237 salonda vizyona giren film, ikinci haftada internette yayınlanmaya başlayınca ilgiyi kaybetti.
KENDİ KENDİNİ BALTALADI!
Filmin gösterildiği sinema salonu sayısı
üçüncü haftada 912'ye düştü. İlk üç günde 1 milyon 496 bin 857 kişinin izleyerek rekor bir açılışa imza attığı filmin izlenme rakamı
ikinci haftada ise yüzde 27'lik düşüşle 1 milyon 82 bin 373 kişide kaldı.
'Organize İşler: Sazan Sarmalı'nın Netflix'te yayınlanmasına tepki gösteren seyirci,
filmi boykot etti. Sinemaseverlerin Erdoğan'a gişe tokadı da filmin üçüncü haftada
yüzde 54'lük düşüşle 492 bin 910 kişi tarafından izlenmesine neden oldu. Serinin 916 bin 464 kişilik açılış rakamına sahip ilk filmi, vizyondaki üçüncü haftasında dahi
yüzde 22,1 oranında düşüş yaşamış ve 451 bin 365 kişi tarafından izlenmişti.