Televizyoncu Acun Ilıcalı ile boşandıktan sonra marjinallikte doz aşan Şeyma Subaşı, iyice gözden düştü. İtalyan DJ Guido Senia ile aşkı, sosyal medyadan paylaştığı yarı çıplak pozları ve çoğu zaman annelikten uzak tavırlarıyla eleştiri oklarının hedefi olan Subaşı, ilk darbeyi vatandaştan yedi. Şeyma Subaşı'nın kapsül koleksiyon hazırladığı Atasay markasının resmi Instagram hesabı; vatandaş tarafından "Genç kızlara bu kadar kötü örnek olan biriyle nasıl iş birliği yaparsınız?" şeklindeki mesajlarla dolup taştı.
TEPKİLER HAREKETE GEÇİRDİ
Şeyma Subaşı'nın fotoğraflarının altına yapılan yorumların yüzde 99'unun olumsuz olduğunu gören marka yetkilileri de harekete geçti. Atasay markasının Instagram hesabında;
28 Ocak'tan beri Şeyma Subaşı fotoğrafına yer verilmedi. Marka yetkilileri, Subaşı yüzünden gelen eleştirileri unutturmak istercesine de Meryem Uzerli atağına geçti. 28 Ocak'tan sonra güzel oyuncunun fotoğraflarına ağırlık veren firma, Meryem Uzerli için de "Türkiye ve Ortadoğu marka yüzümüz" ifadesi kullandı. Atasay'ın resmi Instagram hesabı; Uzerli'nin moda dergilerine verdiği pozları da yayınladı. Ancak aynı hesap; Şeyma Subaşı'nın geçtiğimiz günlerde bir dergiye verdiği ve Atasay ürünleri taktığı neredeyse yarı çıplak pozlarını ise Instagram hesabında paylaşmaktan kaçındı.