Tüm dünyada 'Black Friday' yani 'Kara Cuma' olarak bilinen indirim çılgınlığı, tüketiciden çok sosyal medya fenomenlerinin işine geldi.
Tüm dünyada 'Black Friday' yani 'Kara Cuma' olarak bilinen indirim çılgınlığı, tüketiciden çok sosyal medya fenomenlerinin işine geldi.
Instagram sayesinde ceplerini dolduran popüler isimler, dün de takipçilerine deyim yerindeyse 'paylaşıma' boğdu.
Birbirinden ünlü markaların yanı sıra online alışveriş siteleriyle de iş birlikleri yapan Rachel Araz, Buse Terim, Gamze Erçel ve Ezgi Fındık gibi isimler tanıtım üzerine tanıtım yaptı.
24 SAATTE 10 PAYLAŞIM
Instagram profillerinin hikaye bölümünden sadece 24 saat içerisinde ortalama 10 adet markanın reklamını yapan bu isimler, 'Kara Cuma'yı 'Bereketli Cuma'ya çevirdi.
Hikayelerindeki her bir reklam paylaşımı başına 25 ile 70 bin TL arasında ücret alan fenomenler, böylece sadece bir günde 250 ile 700 bin TL arasında parayı cebine koydu.
Instagram'ın hikaye bölümünden yaptığı paylaşımlardan 70 bin TL aldığı konuşulan Rachel Araz Kiresepi, 24 saatte 700 bin TL'lik kazançla kapattı.
Buse Terim de 'Kara Cuma'nın en kazançlı isimlerinin başında geliyor.
Gamze Erçel, yaklaşık 10 markanın reklamını yaparak cebine ortalama 500 bin TL koydu.