Trabzonspor'da tarihe geçen imza! Türk futbol tarihinin en yüksek sponsorluğu: O ücrete stadyumun ismi bile değişti!

Trabzonspor, Türk futbol tarihinin en yüksek gelir getiren sponsorluk anlaşmasını imzaladı. Papara Elektronik A.Ş ile imzalanan anlaşması ile kulüp 1 milyar 416 milyon TL kazanırken, stadyumun ismi de Papara Park oldu.

Trabzonspor'da merakla beklenen ve Türk futbol tarihinin en önemli sponsorluk anlaşması olarak duyurulan stadyum isim sponsorluğu anlaşması sonuçlandırıldı.

Papara ile yapılan anlaşmaya göre Bordo-Mavililer 5 yıllık stadyum sponsorluğu anlaşması için 1 milyar 416 Milyon TL kazanacak.

Stadyumun ismi ise Papara Park olarak tanıtılırken, kulüpten KAP'a yapılan açıklamada, "Şirketimiz ile Papara Elektronik Para A.Ş. arasında Stadyum isim sponsorluğu ve diğer reklam ve iletişim haklarını kapsayan geniş kapsamlı bir sözleşme imzalanmıştır.

Şirketimiz ile Papara A.Ş. arasında imzalanan sözleşme 2023-2024 sezonundan itibaren başlamak üzere toplam 5 sezonluk süreyi kapsamaktadır. Yapılan sözleşme gereği Papara A.Ş. Şirketimize kullanacağı haklar karşılığında yıllık 236 milyon TL + KDV olmak üzere toplamda KDV dahil 1.416.000.000.- TL ödeme yapacaktır.

Yıllık bedel, her sezon öncesi haziran ayında açıklanacak olan yıllık tüfe değişim oranında arttırılacaktır" denildi. İmza sonrası Başkan Ertuğrul Doğan,"Tarihe geçen bu anlaşma hedeflerimizi gerçekleştirme yolunda çok ciddi bir itici güç olacaktır"diye konuştu.

TAKVİM UYGULAMASINI İNDİRMEK İÇİN TIKLAYIN
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.