Symantec'ten Nishant Doshi, uygulamaların ifşa ettiği anahtar sözcüklerin aralarında reklamcıların da bulunduğu üçüncü taraflara, facebook profilleri üzerinden kişisel bilgileri elde etme ve mesaj gönderme imkanı tanıdığını belirterek, "Neyse ki bu üçüncü taraflar bu bilgilere erişim kapasitelerinin farkında değiller. Facebook'u durumdan haberdar ettik, sorunu çözmek için önlem aldılar" dedi.
Her gün oyun gibi 20 milyon civarında facebook uygulamasının yüklendiğini kaydeden Symantec yetkilisi, geçen ay 100 bin uygulamanın facebook kullanıcılarıyla ilgili anahtar sözcükleri dışarıya sızdırdığının tahmin
edildiğini belirtti.
Nishant Doshi, facebook kullanıcılarına soruna yol açan anahtar sözcükleri geçersiz kılacak şifrenin değiştirilmesi tavsiyesinde bulundu.