Yahoo Üst Yöneticisi (CEO) Carol Bartz, maliyetleri azaltarak karı artırmayı başarsa da şirket gelirlerinde belirgin bir büyüme yaşanmadı. Şirket gelirlerinin ikinci çeyrekte sadece yüzde 2 büyüyerek 1,6 milyar dolara çıkması hayal kırıklığı yarattı. Yahoo'nun gelirinin yaklaşık yüzde 29'u ABD dışından geldi.
Yahoo gibi Google'ın da gelirlerinin önemli bir kısmı online reklamcılıktan sağlanıyor. Google, geçen hafta açıkladığı çeyrek yıl sonuçlarında, gelirlerinin yüzde 24 arttığını duyurmuştu.
Yahoo, üçüncü çeyrek gelirlerinin ise geçen yılla aynı kalmasını ya da en fazla yüzde 4 artmasını bekliyor.
Yahoo Finansal Üst Yöneticisi Tim Morse, hala yapılacak şeyler olduğunu söylerken, birkaç büyük reklamcının aniden harcamalarını azalttığı Haziran ayında biten çeyreğin zorlu geçtiğini kaydetti.