"TALEPLERE YETİŞEMİYORUZ"
Talebin çok yoğun olduğunu ve yetişmekte zorlandıklarını anlatan Zülfikaroğlu, ''Ürünlerimiz piyasada kültür tuğlası ve kültür taşları olarak geçiyor. Türkiye'de kurumsal firma olarak bunu yapan 3 firma vardı. Tokat'ta biz de 4'üncü kurumsal firmamızı açtık. Ürünlerimiz tamamen kendi modellerimizdir. Doğadaki tüm taşları kopyalayıp, yapay şekillerini üretebiliyoruz. 6 aylık bir firma olmamıza rağmen yoğun bir çalışmamız var. Ürünlerimizi göndermiş olduğumuz firmalardan aldığı olumlu yanıtlar sayesinde şu anda Türkiye'de 34 tane bayimiz var. Yurt dışında da 14 ülkeye ihracat yapıyoruz. Şu an ise taleplere yetişemiyoruz" diye konuştu.
KENTİN KÜLTÜREL DEĞERLERİNİN İSİMLERİNİ VERDİLER
Ürünlere Tokat'ın kültürel değerlerinin isimlerini verdiklerini söyleyen Zülfikaroğlu, "Biz özel bir şey yapmak istedik. Ortağım ile biz Tokat'ı seven 2 iş insanı olarak bunu başarırsak Tokat'ımızın temsili olsun. Yurt dışına açılırsak Tokat'ımızın isimlerini orada duyuralım istedik. Ürünlerimize Almus, Çamiçi, komana, bedesten serimiz var.
Yurt dışından beni arayan müşterim olduğunda, 'Almus' nedir, dediğinde benim çok hoşuma gidiyor. Arkadaşlarımızdan çok olumlu tepkiler aldık. Bizi tebrik edenler oldu" dedi.
"ANADOLU'DAN ÇIKMASI BİZİ HEYECANLANDIRIYOR"
Tokat Ticaret Sanayi Odası Başkanı Ali Çelik ise "Bizler de bu kadar çok tutulacağını ve ilgi göreceğini beklemiyorduk. Arkadaşlarımız da beklemiyordu. Güzel bir Ar-Ge çalışması ile iyi bir sonuç elde edilmiş.
Ben kendilerini kutluyorum. Bizi heyecanlandırdı, çok kısa bir sürede hem Türkiye'de birçok ilde bayilik oluşturdular hem de 14 ülkeye şu anda ihracat yapıyorlar. Ülkemizin genç girişimcilere ihtiyacı var. Artık bu tür güzelliklerin ülkemizden özellikle Anadolu'dan çıkması bizi çok heyecanlandırıyor" diye konuştu.